[ ]
سریال در چشم باد
نظرات

در چشم باد مجموعه تلویزیونی تاریخیحماسی است که فیلمبرداری آن از مهرماه سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی واقع در شمال کشور آغاز شد، به مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال ۱۳۸۷ به پایان رسید.
مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» به تهیه کنندگی
مسعود جعفری‌جوزانی و عباس اکبری در۵۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه اول سیما تهیه و تولید شد.فیلمنامه این سریال که در زمره سریال‌های «الف» سیما به شمار می‌رود، توسط «مسعود جعفری جوزانی» در مدت دوسال نوشته شده است.

سریال تاریخی «در چشم باد»، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰و۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و دوره سوم یک دوره زمانی خاص در بعد از انقلاب اسلامی ایران را که دوره فتح خرمشهر است، در بر می‌گیرد.

در این پروژه که «حسین علیزاده» موسیقی آن را ساخته، بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سعید نیک‌پور، سحر جعفری جوزانی، لاله اسکندری، ستاره صفرآوه، رضا شفیعی جم، فخرالدین صدیق شریف، جهانگیر الماسی، محمود پاک نیت، محمدرضا هدایتی، هومن سیدی و… ایفای نقش کرده‌اند.

ساخت این سریال یکی از بزرگترین پروژه‌های سریال‌سازی در تلویزیون است که برای ساخت آن تا به حال از ۴۸۰ لوکیشن استفاده شده و به بیش از ۱۰ شهرستان و استان دیگر سفر شده است.

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا فتح خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود.

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

در این سریال ۱۵۰ بازیگر در نقش‌های اصلی ایفای نقش کرده‌اند. «سعید نیک‌پور» نقش «حسن ایرانی» پدر خانواده را بازی می‌کند. او از ابتدای سریال در قصه حضور دارد و در فاز دوم از قصه خارج می‌شود. ایرانی 3 پسر و یک دحتر دارد که نام یکی از پسرها «بیژن» است و نقش او را «پارسا پیروزفر» بازی می‌کند. «بیژن» خلبان است و در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود.

بیژن زمان جنگ تحمیلی به ایران می‌آید و برای پیدا کردن پسرش مجبور می‌شود به جبهه برود. نقش پسر دیگر ایرانی به نام «نادر» را «کامبیز دیرباز» بازی می‌کند. «نادر» تاجر است و تمایل زیادی به دخالت در ماجراهای سیاسی ندارد. نقش همکار و دوست او را «رضا شفیعی‌جم» بازی می‌کند.

اسد پسر کوچکتر خانواده «مهدی کاسه ساز» در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر پهلوی به همراه ید الله بایندر شهید می شود. فاطمه دختر ایرانی «گلاره عباسی» با محمود دژگیر «محمد رضا هدایتی» ازدواج می کند.

 

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1928
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 9:13 | نویسنده : امیرحسین
سریال مسافران
نظرات

اين بار رامبد جوان، بازيگر و كارگردان جوان سينما و تلويزيون پشت دوربين اين مجموعه تازه ايستاده است و تلاش مي‌كند بختش را در اين حوزه بيازمايد. كار تازه رامبد جوان كه قرار است هر شب ساعت 55/20 روي آنتن شبكه 3 برود، حال و هوايي تازه دارد. اين اثر كه پيشتر «سياهچاله» نام داشت با نام مسافران پخش خواهد شد.

 

رامبد جوان براي اين كه كار متفاوتي ارائه كند علاوه بر داستان متفاوت، از بازيگران شناخته شده حوزه طنز تلويزيون استفاده كرده است.

داستان مسافران از جايي آغاز مي‌شود كه 4 مامور فضايي كه حسن معجوني، شقايق دهقان، نصرالله رادش و سحر دولتشاهي نقش‌هاي آنان را بازي مي‌كنند، در قالب يك خانواده به تهران و خانه يك كله‌پز كه در آن حميد لولايي و رامبد جوان زندگي مي‌كنند، فرود مي‌آيند. ناگفته پيداست ورود آدم فضايي‌ها به خانه چنين آدم‌هايي چه ماجراها و مسائل مختلفي را پديد مي‌آورد.

معمولا در هر كار طنزي علاوه بر بازيگران و كارگردان، گروه نويسندگان آن كار نيز در كيفيت آن اثر بسيار موثر است تا آنجا كه خيلي‌ها موفقيت يا عدم موفقيت يك اثر طنز را بيشتر مديون نويسنده اثر مي‌دانند. رامبد جوان نيز تلاش كرده از نويسندگان موفق اين عرصه استفاده كند و به همين دليل از نويسنده‌اي مثل پيمان قاسمخاني كه پرونده بلندبالا و موفقي در نگارش آثار طنز دارد، به عنوان سرپرست نويسندگان اين اثر سود برده است. محراب قاسمخاني، سروش صحت، عليرضا ناظرفصيحي و فرخ سلطاني نويسندگاني هستند كه كار نگارش قسمت‌هاي مختلف اين مجموعه را به عهده دارند.

مسافران، اولين طنز روتين رامبد جوان پس از كارگرداني چند سريال تلويزيوني به حساب مي‌آيد. سريال «مسافران» به تهيه‌كنندگي محسن چگيني در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما تهيه مي‌شود. علاوه بر بازيگراني كه نامشان آمد، مريم شيرازي و اصغر حيدري نيز در نقش‌هاي مختلف ظاهر شده‌اند.

در ساخت اين مجموعه طنز حميد مهين دوست (مدير توليد)‌، رضا نمازي (مدير نور و تصوير)‌، عليرضا نوروزيان و شاهرخ استاد اسد (صدابردار)‌، امين صدراي (طراح صحنه و لباس)‌، حميد مهين‌دوست (چهره‌پردازي)‌، شهرام كيور (تدوين)‌، رضا فرساد (طراح جلوه‌هاي ويژه)‌ و ميلاد نعيمي (دستيار كارگردان)‌ همكاري مي‌كنند.

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1293
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 8:52 | نویسنده : امیرحسین
سریال دلنوازان
نظرات
جهان و شكوه خواهر و برادري هستند كه ساليان سال در يك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگي مي كنند آنها جهت امرار معاش چند وقتي است كه يك آژانس هواپيمايي افتتاح كرده اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طي حوادثي اين اتفاق رخ نمي دهد و اين شروع ماجراهاي اين دو خانواده در سريال دلنوازان است. حسين سهيلي زاده کارگردان سريال دلنوازان است،وي ساخت سريال هاي ترانه مادري و روز هاي خاکستري را در کارنامه خود دارد.
 
 
 
 
 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1055
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17

چهار شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 2:11 | نویسنده : امیرحسین
سریال نابرده رنج
نظرات

 

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “نابرده رنج” که از اواسط اسفند سال گذشته آغاز شده در لوکیشنی واقع در صفا دشت ادامه دارد.

گروه بعد ازتصویربرداری در لوکیشن‌های اصلی چون خیابان طرشت، کامرانیه، کن، زندان اوین و… که مربوط به خانه‌های شخصیت‌های اصلی داستان است به سکانسهای جنگ که مربوط به فاز دوم این سریال است، رسیدند. این لوکیشن مربوط به خانه پدری قهرمان اصلی داستان اسد با بازی کامبیز دیرباز است.

این بخش از داستان در کردستان اتفاق می‌افتد که گروه این بخش را در صفا دشت ملارد تصویر برداری می‌کنند. در کنار دیرباز، سام درخشانی، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، میلاد کی مرام، صدرالدین حجازی، طوفان مهردادیان، محمود رضایی، افشین سنگ چاپ، فرشید زارعی‌فرد، مصطفی اعلای و …  بازی می‌کنند.

علی اوسیوند، حسین مهری، مهدی غیاث آبادی و…بازیگرانی هستند که به تازگی به گروه اضافه شدند. این مجموعه داستان جوانی به نام اسد را روایت می‌کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفری  می‌شوند و در این راه ماجراهای مختلفی اتفاق می‌افتد.

مدیریت تولید این مجموعه پرلوکیشن را عبدالله شهباززاده بر عهده دارد. سایر عوامل اصلی آن عبارتند از طراح سریال: حسین تراب نژاد، طراح اپیزودها: سارا خسرو آبادی، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان 

 

 0.614291001308510971 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.708271001308510972 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.900965001308510974 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

 

 

 

0.338266001308510977 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

 

 

 

0.938830001308510979 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

0.388659001308510981 taknaz ir عکس های سریال نابرده رنج

 

 

 

  

 

شخصیت های سریال نابرده رنج

 

کامبیزدیرباز( اسد)، سام درخشانی( عماد)، سیاوش طهمورث(منوچهر)،

ثریا قاسمی(طلا خانم)

مینا جعفرزاده(مادر اسد/عزیزخانم)، سحر دولتشاهی(مرضیه/خواهراسد)، میلاد کی مرام( جابر)،

صدرالدین حجازی(پدراسد/فضلعلی)،طوفان مهردادیان(همکارودوست جابر)،

افشین سنگ چاپ(طلب کار اسد)، فرشید زارعی‌فرد، مصطفی اعلای و...

 


 


 

 


 
"نابرده رنج" با قصه‌ای درباره دوران دفاع مقدس با فضایی مفرح ماجرای سفر جوانی به نام اسد را روایت می‌کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفری شده و اتفاقات گوناگونی پیش روی‌ او قرار می‌گیرد.

 

 


 


 


 


 


این سریال در 40 قسمت 40 دقیقه‌ای هر روز ساعت 18 تکرار می‌شود و دیگر عوامل آن عبارتند از ‌تهیه‌کننده: محمود رضایی، مدیر تصویربرداری: علی محمد‌زاده، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس:حسین مجد، دستیار اول کارگردان: مانی حق‌جو، برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر تدارکات: علیرضا حق‌شناس، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مدیر صحنه: وحید حیدری.

 


 


 


 


 


 


علیرضا بذرافشان نویسندگی مجموعه‌های موفق تلویزیونی "زیرزمین"، "تب سرد"، "خط قرمز" و کارگردانی فیلم‌های تلویزیونی "تنگناه"، "انتقال" و "لرزش زندگی" را در کارنامه خود دارد.

 


 


 


 
 

 


 
تعداد بازدید از این مطلب: 3872
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

سه شنبه 9 شهريور 1390 ساعت : 1:27 | نویسنده : امیرحسین
سریال قهوه تلخ
نظرات

 

قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ در بسته‌بندی‌های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. این سریال ۳۵ بازیگر اصلی دارد که از آن‌ها می‌توان به مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، سحر ذکریا و رضا فیض نوروزی اشاره نمود.

مهران مدیری که پیش از این سریال‌های موفقی چون پاورچین، نقطه چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را در کارنامهٔ خود داشته، در این کمدی تاریخی (به گفته خود) بهترین کارش را به نمایش گذاشته‌است.

این سریال طبق روال هر هفته در یک مجموعه شامل سه سی‌دی که هر سی دی حاوی یک قسمت و يا يک دی‌وی‌دی منتشر می‌شود. قرار است این تعداد این مجموعه‌ها به ۴۰ عدد برسد و در پایان سریالی صد و بیست قسمتی از طریق شبکهٔ ویدیویی به دست مردم خواهد رسید که از این حیث جزو اولین‌ها محسوب می‌شود. شروع پخش این سریال با سه روز تاخیر از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ آغاز شده‌است. ادعای اهدای یک بسته از دی‌وی‌دی‌های این سریال به محمود احمدی نژاد و ائمه جمعه با واکنشهای متفاوت موافقان ومخالفان آن روبه رو شد.
برخی داستان این سریال را کپی از کتاب
ماشاءالله خان در دربار هارون‌الرشید چاپ ۱۳۵۴ و به قلم ایرج پزشکزاد می دانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jalalposter Jalalpic funpatugh com%20 4  عکسهای جدید سریال قهوه تلخ

 

 

شخصیت های سریال قهوه تلخ

 

سحر جعفری جوزانی (رویا/ دختر صدراعظم/ ناز خاتون) , مهران مدیری (بلوتوس) , , سیامک انصاری(نیما / استاد تاریخ/ مستشارالملک) , محمدرضا هدایتی (پادشاه/ جهانگیر شاه دولو) , جواد عزتی (پدر اتابک) , هادی کاظمی (توپولوف/ برادر کاترین/ باباشاه حشم‌دار) , سعید پیردوست (پهلوون مشیر/ قهوه‌چی) 

رامین پورایمان (دائی اقبال خان/ اداره سور و سات همایونی) , دریا امینیان (منیژالسلطنه/ همسر داموس الملک) , حمید کاشانی (شکوفه/ میرغضب) , بیوک میرزایی (تیمور) , امیرفرزام دهنوی (سرباز نظمیه) , شیما مومنی (کنیز السلطنه/ همسر بلدالملک) , سام نوری (معلم زبان فرانسوی)

 

بهشاد مختاری (مخبرالدوله سرسعدی) , مهدی ناطقی (سرباز نظمیه) , آزاده مهدی‌زاده (ژوزفین/ندیمه کاترین) و شقایق رحیمی (ملیح السلطنه/ همسر دامبول السلطنه)  

             سحر ذکریا (لعبت الملوک/ دختر پادشاه) , بیژن بنفشه‌خواه(بیخودیالملک/پسرصدراعظم) فلامک جنیدی(کبوتر/ زن سرآشپز) 

           برای سلامتی همه زحمتکشان ای مجموعه صلوات بفرستید

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1903
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

سه شنبه 8 شهريور 1390 ساعت : 23:5 | نویسنده : امیرحسین
سریال ساختمان پزشکان
نظرات

 
ساختمان پزشکان

سریال "ساختمان پزشکان" داستان چند پزشك متخصص در يك ساختمان پزشكان را به تصوير مي كشد كه روابط خانوادگي و دوستانه آنان داستانهاي اين مجموعه طنز را تشكيل مي دهد. نيما افشار، روانشناس شهرستاني الاصل در كنار همسرش كه بيمار سابقش است در همسايگي والدينش زندگي مي‌كند. داستان‌هاي مجموعه به زندگي پر درد سر نيما مي‌پردازد. در ميان مشكلاتش با بيماران مختلف و گرفتاري‌هاي مالي ناشي از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهريه همسر سابقش، تلاش دائمي براي حفظ آرامش و صلح بين والدين بي‌ملاحظه و همسر وسواسي‌اش دارد.

 

        

         

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصیت های سریال ساختمان پزشکان

بهنام تشکر(دکتر نیما افشار) "بیژن بنفشه خواه(دکتر هومن ملک زاده)

شقایق دهقان( خانم پرستو شیرزاد)

هومن برق نورد(برادر دکتر نیما/ناصر افشار)"هوشنگ حریرچیان(پدردکتر نیما و ناصر/فرید افشار)

فرناز رهنما(همسردکتر نیما/ نازنین)"نعیمه نظام دوست(همسر دکتر سهرابی)

امید روحانی(دکتر سهرابی)"مونا فرجاد(همسرسابق دکتر نیما/کتی)

اصغر حیدری(سرایدار ساختمان/آقا فیروز)

پروین قائم مقامی(مادر دکترنیما)

محمد شیری(پلیس)

مجید شهریاری( دوست دکتر نیما)"رضا کریمی(کافی شاپی/کسری)

برای زحمتکشان این مجموعه صلوات بفرستید

تعداد بازدید از این مطلب: 1440
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

سه شنبه 8 شهريور 1390 ساعت : 22:53 | نویسنده : امیرحسین

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر سنجی

کدامیک از سریال های مهران مدیری را بیشتر دوست دارید؟

آخرین مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
لینک دوستان
آرشیو مطالب
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 78971
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 56
:: بازدید سال : 230
:: بازدید کلی : 78971
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سریال و آدرس seryal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.